Кількість
|
Вартість
|
||
|
Характеристики Велосипед Orbea Avant H40-D 21
Бренд Orbea
Матеріал рами Алюминий
Артикул L105
Рама Orbea Avant Hydro disc, hydroformed triple butted aluminium, HS 1,5" ICR, BB 68mm – BSC English
Вилка Orbea carbon fork 2021, aluminum steerer, 1-1/8" head tube
Кількість швидкостей 22
Система FSA Omega Megaexo 34x50t
Обладнання Shimano
Рульова Acros Alloy 1-1/2" Internal Cable Routing
Руль OC1 Road, reach 80mm, drop 125mm
Винос OC1 31.8mm interface -6º
Манетки Shimano Tiagra ST-4700
Гальма Tektro MD-C550 Mechanical Disc
Діаметр колеса 28 (700с)
Задній Перемикач Shimano Tiagra 4700 GS
Клас Шоссейный велосипед
Передній Перемикач Shimano Tiagra 4700
Ланцюг KMC X10
Колеса Orbea wheel: Cosra with 12mm E-Thru hubset Shimano RS470 28H
Тип гальм Дискові механічні
Касета Sun Race CSMS1 11-34t 10-Speed
Покришки Vittoria Zafiro V Rigid bead 700x28c
Педалі N/A
Сідло Selle Royal Seta RS
Підсідельний Штир Alloy 27.2 Offset 20
Для кого Унісекс
Рік 2021
Опис Велосипед Orbea Avant H40-D 21
Геометрія Orbea Endurance
Геометрія Avant розроблялася, враховуючи результати аналізу того як ергономіка може впливати на швидкість. Вона відрізняється від гоночної, яка фокусується на аеродинаміці, як результат велосипед став значно зручніше, на ньому простіше їхати, збільшується витривалість велосипедиста. Керованість точна і інтуїтивна. Кути і пропорції ретельно продумані для кожного розміру рами, щоб максимізувати комфорт. А більше комфорту значить довше і цікавіше виїзди.
Технологія Dynamic Structure
Форми труб і дизайн - основи в будівництві комфортної рами, яка допомагає знизити м'язову втому. Dynamic Structure робить вашу їзду плавною, легкої без використання будь-якого копромісу у вигляді різноманітних вставок і еластомерів. Потрібні місця гнучкості були створені за рахунок правильної роботи з матеріалом, форми верхньої труби і задніх верхніх пір'їв. Все це робить їзду динамічною і плавною, створюється відчуття лешкості над нерівностями дороги. Відчуття тонке - але воно помітно і його можна випробувати самому.
Ефективність
За роботу з більшістю торсіонних і бічних навантажень відповідає нижня труба рами. Верхня труба, нижня труба і пір'я рами сконструйовані таким чином, щоб поглинати вібрації і в той же час максимально передавати енергію заднього колеса. Виникає відчуття миттєвої передачі зусилля, жоден ват не втрачається.
Вилка Avant
Вилка має витягнуту форму з заокругленим профілем і довші ноги, завдяки чому вийшла найкраща комбінація амортизації, кліренсу для покришок і торсіонної жорсткості. Збільшена висота вилки компенсується більш коротким рульовим стаканом рами.